lördag 21 april 2012

Musik ♥

Sitter och lyssnar på Alex day, inser nu hur jäkla viktigt musik är.
Denna vecka så har jag varit stressad, tänkt på mycket och varit på ganska deppigt humör. Men jag lyssnade inte på musik förres idag, man mår så mycket bättre..

Så nu tänkte jag tipsa om 5 låtar som jag (borde) lyssnar på när jag är deppig, så att jag blir på bättre humör.
Kan ju bara påpeka att min musiklista just nu går; Alex day, Jesse J, Die antwoord, Alex day, pink, Alex day, Alex day. Har ni inte hört talas om Alex Day så borde ni verkligen lyssna på hans musk, verkligen värt att lyssna på! Eller, se på hans videos på youtube. :)

Number Five...
Die antwoord - Rich Bitch. Alla mina kompisar tycker typ att detta band suger och att jag är konstig som lyssnar på det här. Men varför jag blir glad av just denna låt så vet jag inte, men ni får avgöra själva om det är en bra 'pigga-upp-när-man-är-deppig-låt' .

Number four..
Pink - Rase your glas. Inte hennes bästa låt, men den bästa för att bli glad!

Number three..
Alex day - Forever yours. Bara älskar den här låten! Man blir så glad, inte bara av låten utan av videon med. Charlie McDonell är killen på stillbilden, även en riktigt rolig youtuber. En av mina favoriter!

Number two....
Jesse J - Price tag. Vem blir inte glad av den här låten? Hon är bara helt underbar!
Man kan inte annat än att le när man hör den här. :)

And.... NUMBER ONE!
Alex day - The world is mine (I don't know anything). Ja, inte en 'fartfylld' låt, men jag blir alltid då glad av att sitta och sjunga med i den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar