söndag 29 april 2012

Söndagen den tjugonionde april tvåtusentolv.

Idag var ju en normal dag.
Blev ju konfirmerad bara :P

Nej men, dagen började med att gå upp och fixa sig.  klockan halv 10 åkte vi och hämtade Malin och så for vi till kyrkan.
Mellan 11 och halv ett så var vi i kyrkan och efteråt så åkte vi och några gäster hem till oss. Fick massor av fina smycken och en italaljushållere. Och en kameraväska (Rymmer kamera med objektiv på + 3 objektiv till + telefon + laddare, extra batteri, extra minneskort + 'färdkost' + liten kamera till ♥♥♥)
Och ett presentkort på 200 €, som det blir ett macroobjektiv av. Kan ju säga att man är lite glad. :)

Var allmänt trött hela dagen. På kvällen fick jag lite problem med ena kaninen, och har pysslat med henne stora delar av kvällen...
Nu sitter jag och äter popcorn medans jag lyssnar på denna låt - http://www.youtube.com/watch?v=AI1HgVAtc4w&feature=autoplay&list=LLWqsNTpafiDoj6MAGhsf7Og&playnext=3
På repeat. :)

Här kommer lite bilder. Alla bilder på min är fotade av min kära gudmor. :)

 Jag och fadderallan :)

 Jag och ÄÄÄLin

 Creapy smile..

Och så måste Leo komma och gnugga sig mot mig.. (Även attackera mina fötter..)
 Tagen precis innan vi åkte. :)
Smörgåstårta a'la pappa. Nom Nom.
Cupcakes jag bakade i går. Om Nom dem med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar