torsdag 3 maj 2012

H-vete.

Ni anar inte.
ALLA BILDER PÅ KAMERAN ÄR BORTA.
370 bilder. 270 av dem var konfirmationskoren som Malin tog.
Poff. Borta.
Får man svära på bloggen? Känner att jag behöver få ut mina känslor lite.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
De resternade bilderna var kanske inte viktiga, en vanlig fotografering hemma på gården bara. Men konfakorten. Måste vi göra om allt de nu? Pip pip pip pip pip. Bilderna var ju skitsnygga, det var ju det... *pip*

Det var mitt fel, jag satte in bilder på datorn, en stund senare tänkte jag 'äch kan ju ta bort bilderna från kameran' gör det sen inser jag - vänta jag satte just in bilder från min lilla digitalkamera på datorn. Systemkamera bilderna var fortfarande kvar.
H-Vete. Hatar att gå och lägga mig arg o ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar