onsdag 2 maj 2012

Hatar blogger just nu.

Gjorde just ett långt inlägg. Sparade, publicerade, kollade om det kom upp på bloggen. Näha.
Testade igen. Ingenting, stängde ner internet och prövad på nytt. Nej, och så går det inte att ta tillbaka det.
Murr, nu får ni ett kortare inlägg.

På valborg hände det inte så mycket, hade bara rejält med sockerkick tillsammans med Lino och Elin, men det var najs ;)
I går så hade Malin och jag fotografering. I vinden och kallt väder nere vid stranden så fotade vi varandras konfakort. Men ja, det gick väll bra. .)
Vill ni se bilderna så får ni se på Malins blogg - http://malinskaninbilder.blogg.se/index.html (Även om ni inte vill se dem så kan ni ju gå o kolla..) vill ni se bilderna som Malin tog på mig så... Får ni vänta eftersom att de inte är redigeade ennu.. (Oh suprise..)

För övrigt så är jag ordentligt skoltrött. Bara några veckor till, sen är det sommarlov ♥♥♥♥
Ikväll så ska jag iväg till 4H och hoppa med ninisarna, det är det enda som är bra på onsdagar..

Ja, det var väll det enda.. Kan visa en bild jag tog i går, vill ni se mera så får ni gå till Malins blogg. JAG TVINGAR ER!  >>>> http://malinskaninbilder.blogg.se/index.html <<<<


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar