söndag 6 maj 2012

Heldag i svedalla.

I går var jag ju som sagt i Sverige, ganska kul var det.. :)
Köpte ett par ljusa korta shorts, ett par jeansfärgade hängselshors, ett par tunna rosa långbyxor och ett linne som ser ut som om man har sprättat färg på det (Har velat haft ett sånt enda sedan jag såg Top model season 13 och Erin hade ett sånt).
Och så fick jag en höhållare till Ninisarna och en tunnel till dem.. Och lite nötter på båten..
Ja det var väll allt.. Bilder på kläderna kommer när jag orkar...

Idag så började jag dagen med att gå ut och fota, 9 på morgonen, hell yeah. ;)
Klockan halv elva så åkte jag, malin och Lino till Kyrkan för att titta på Elins konfirmation, och så var vi hos Elins farmor på kaffe i nån timme. :) (massor av bilder därifrån)

Så ikväll så ska jag nog plugga... Mitt inne i provperioden nu.. Som tur är, efter denna så är det sommarlov. :)

 I brist på annat så visar jag en bild från en vecka sedan. När jag blev konfirmerad och tog nattvarden..

1 kommentar:

  1. Har du bytt blogg, här hinner man inte med ;) haha...

    Mja... insidan av kaninhuset blir bara fixat på det sättet att vi ska bygga nya burar. Men det blir ju mycket förbättring av det bara. Nya ljusa burar :) Men det blir nog tyvärr inte förrän i sommar..

    Jaså, är du också ett Top Model fan? ;) Jag har nog sett alla säsonger minst 3ggr vardera, haha.. förutom typ säsong 12 och 14 som jag tyckte var tråkiga... Erins linne minns jag däremot inte.

    SvaraRadera