fredag 18 maj 2012

MIIEEH.

Dagen var väll ganska sådär lagom underbar. :3
Började med en tur till stan med mamma, 3 kg kaninmat och 3 nya vattenflaskor inköptes. Nu kan jag leva normalt igen... (Nej, jag överdriver inte, så fort en av kaninernas vattenflaskor går sönder, eller att jag får brist på dem så får jag panik. Och foder behöver jag verligen)

Klockan 1 så åkte jag och Malin till 4H för att hoppa med ninsarna. Det gick inte så bra, men att umgås med Lisa, Malin och Åsa var jeeetekuuul.

När jag kom hem så var jag ute och det var typ min dag. Och nu har jag fått någon värsta dålig humor och sitter och skämtar med hamstern Brage.. Jag ska nog sova snart.. :S
NAATI NATI!

En Elin. MEEH.

1 kommentar:

  1. nu så har jag lottat ut "Majs Utmaning", kika in om det blev din utmaning!
    tack så mycket för att du utmanade mig, hoppas du har haft en fin dag ♥
    direktlänk : http://sarabackman.blogg.se/2012/may/majs-utmaning.html#comment

    SvaraRadera