fredag 15 juni 2012

Idag fick jag nått gjort

Klockan halv 12 traskade jag till busshållsplatsen. Bussen var 5 minuter sen, så det blev en nervös Nadja som stod där..
Jag älskar att ta bussen. Så många olika människor på samma ställe. Mest äldre personer, men idag var det även små barn med. En rolig upplevelse när ett litet barn skrek KANTARELLEN! och en sekund senare så såg jag kantarellen (En matbutik för folk som inte bor på Åland). Kan inte fatta att ungen visste vägen så bra.. :O

Jaja, väl inne i stan så gick jag runt lite. Sen så gick vi till banken, jag fick mitt bankkort (aww yeh) och kaninlägret betalades.
Sen - Lantbruksbutiken. Köpte 15 kg kaninfoder med mitt bankkort. :)

Och så finska butiken där jag fick spån och hamstermat. Mahaaha, känner mig som en riktig djurperson nu :P

Ja, så har jag satt upp lite djursaker som jag inte behöver på Ålands köposälj. Hoppas att folk vill ha en hamsterbur.. jag vill ha money. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar