söndag 25 mars 2012

'Leo, du får inte tugga på älgen'

Bästa rubriken eller hur?? ;)
Faktiskt något jag sa till ena kissen idag, han hade dragit ner älgsteken vi skulle ha till middag och gnagt på den.

För övrigt är jag typ sjuk. Lite bättre nu, men känner mig fortfarande som en ankunge som blivit lämnad av sin mamma. Hjälplös.
Hade 36,7 graders 'feber' Inte mycket kanske, men stergring om man tänker på att min vanliga temp brukar vara 35,nånting.
Ja, och så gör min hals ont och jag orkar inte göra nått. Great!
Behöver öva på Engelska prov ikväll, men orkar seriöst inte.

Har fotat idag med, men... det är inte foton hemifrån. Ett par från färgsundet, alltså vatten.
Några från gammla grelsby mentalsjukhus. De bilderna vart bara sorliga.
Och ett par av ett videkiss träd, helt otroligt vackert!

Men de får ni någon annan gång. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar