måndag 26 mars 2012

Sjuk.. Snart i alla fall.

Ja, vaknade ju i morse, som de flesta gjorde.
Mitt huvud var tungt och det kändes som om någon satt där inne och högg loss bitar från min hjärna. Min kropp kändes tung och slö. Jag hade ingen matlust. Min hals kändes som om någon hade blandat salperersyra och chilipulver där. Och så frös jag.
Som pricken över iet hade jag hosta med.

Ja, och jag gick till skolan i alla fall.. Känner nu att det kanske inte var den bästa iden, värre än i morse. Men det är endå roligare att vara med kompisarna i skolan än att sitta hemma ensam vid datorn.

Ja, så förmodligen kommer jag att vara ennu värre i morgon, fast jag ska göra Engelska provet andra timmen, och jag vill vara med på HKn så.. Jag far nog till skolan imorgon med, på onsdag kan jag bli sjuk :)

Det här vart ett roligt inlägg om min hälsa. Men ingen har tvingat er att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar