fredag 27 april 2012

This Friday night.

Gaaah.
Okej, nu berättar jag lite om min skoladag med. LEV MED DET.
Femte timmen hade jag (Eller vi och vi, nästan alla i musikalen) dans med Erica Dunder.
Gick ju ganska bra. Kunde ju dansen efter ett tag i alla fall. :)

Efter skolan så gick vi till köket för att laga mat. Elin och jag lagade panacotta med chokladmusse och hallonkräm typ. Nom Nom. Det tog ungefär 3 timmar att laga maten. Men det var riktigt kul! :D
Massor av pengar fick vi in med, wiie!

När jag kom hem klockan 8 så såg jag ett paket på köksbordet, en konfirmationspresent från min faster och mina kusiner. Ett paket från Sverige med andra ord. :)
En liten söt vit kanin var där i, jag vet jag är snart 15, men härregud jag kan inte sluta kluma på den. Den är så mjuk! Och så var det 300 kr i med :) Blir till nästa Sverige resa. :)

Tidig kväll och relativt tidig morgon. Så snart blir det sängen. :)
Slänger in en bild på min nin, den heter Beauty tydligen. En lapp kom med och där stod det att den heter så ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar