torsdag 26 april 2012

Varför göra nått?

Har inte gjort NÅGONTING idag.
Ja förutom skolan då.

Men har känt mig allmänt lat och har verkligen inte gjort något. Har också ganska tråkigt.. :S
Vet inte varför jag skriver ett inlägg förresten. Varför skriva om min tråkiga dag och min tråkiga vecka? Ja, jag gjorde det förut, men har inte lust för det mera.


Långhelgen blir ganska mycket att göra..

Fredag - Laga middag så att vi får in pengar till klasskassan och laga smörgåstårta med pappa.

Lördag - Laga CUPCAKES! :DD och fixa mig inför konfirmationsdagen.

Söndag - Konfirmera mig, ha gäster här långt in på dagen.. Suck.. Måste vara social med gäster.. :P

Måndag - Majbrasa på kvällen med Elin och Adeline (Säkert mera personer, men vet inte riktigt vilka som kommer). Fotografera konfi-kort med Malin (Får vara personlig fotograf aww yeah)

Tisdag - Fotografera med Malin på kvällen (Om det blir molningt, så blir det väll bara på måndagen men..)
Kanske rida hos Elin.

ROLIG HELG, men mycket att göra. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar