lördag 12 maj 2012

Löördag.

Okej, jag har hittat TVÅ stycken kaninburar för otroliga 11 €. De ska hämtas i morgon, då far vi även och hälsar på farmor på sjukhuset.. ♥

I går hittade jag objektivet jag ska köpa, ett Tamron AF SP 90/2,8 macro 1:1, förhoppningsvis så får jag det inom den närmaste månaden :) VILL. HA. DET. NU.

Idag har jag övat musikal hela dagen. Med riktigt trevliga peeps och med trevliga aktiviteter. :D
Mellan 9 och 4 var jag på skolan och Dansade, spelade teater, fotograferade, skrattade och sjöng. Ja, en riktigt trevlig dag!

Efter det så fotograferade jag lite hemma, och just så åt jag en portion glass så att man är sådär lagom illamående. :)
I kväll ska jag läsa fototidningar och sitta foreveralone vid datorn.
Ha en fortsatt trevlig kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar