torsdag 10 maj 2012

Tråkig torsdag.

Ja, nu blir ju detta inte kul att läsa.
Många tycker att man bara ska skriva om de bra sakerna i livet. Själv tycker jag inte att det är my cup of tee.
Livet är både dåligt o bra eller hur? Varför ljuga?

Ja, igår mådde jag illa hela kvällen. Fick nästan inget gjort med provpluggningen. Det visades sig nog på kemiprovet med. Var förbannad på mig själv i början. Men, man måste få ha ett lite sämre resultat ibland. Ja, provresultat kan inte heller alltid vara perfekta.Och plus att jag har nästa år att jobba upp kemin.
Resten av dagen var sådär lagom jobbig, som tur är så har jag ju finfina vänner som höll mig uppe.

Efter skolan spelade jag teater, övade till musikalen. Kom hem klockan 4 och var helt slut.
Halv 6 så drog pappa med mig ut och så städade vi utanför kaninburen. Så nu är jag ennu mera slut.

Nu ska jag läsa på Matte, hissa (Det FÅR jag inte faila på, det är det sista för grundskolan) och finska. Läsa lite fototidningar och lyssna på den nya musikallåten så att jag kan den någorlunda i morgon. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar